Swakomund (dag 12 met de groep) - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Rychard en Bianca - WaarBenJij.nu Swakomund (dag 12 met de groep) - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Rychard en Bianca - WaarBenJij.nu

Swakomund (dag 12 met de groep)

Blijf op de hoogte en volg Rychard en Bianca

27 September 2016 | Namibië, Swakopmund

Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen.
We zitten om 8 uur / kwart over 8 in de ontbijtzaal en zien niet veel mensen van de groep. Later schuiven Herma en Frank bij ons aan tafel aan.
Dit is niet vreemd want we hebben vandaag een vrije dag. Iedereen is vandaag in de gelegenheid om te doen wat hij of zij wil.

We besluiten samen koffie en thee te drinken in de lobby.
Daarna hebben we nog even uitgewaaid op het strand.
Hierna besluiten we de reisverslagen bij te werken zodat we helemaal bij zijn. Voor jullie veel reisverslagen, dus veel lees plezier alvast.

Om 12.30 uur nemen we samen met Herma en Frank de shuttlebus van het hotel naar de binnenstad van Swakopmund.
We gaan het stadje bekijken en winkels en natuurlijk de lokale marktjes.
Heel gezellig en mooi om te zien. Er zijn hier vanwege de Duitse invloeden heel veel Duitsers aanwezig
We hebben geluncht bij "Het Brauhaus" en zitten midden in Namibië opeens heerlijk aan de bockworst met friet en een heerlijk Duits biertje (Eddingburger). Het was een Duitse eigenaar en hij heeft een leuke foto van ons viertjes gemaakt.

We bekijken Swakopmund verder en moeten rond 16.15 uur klaar staan zodat we de shuttlebus terug naar het hotel kunnen nemen.
We zijn rond 17.15 uur terug bij het hotel.

Verder met de reisverslagen en opfrissen, want om 19.00 uur is het verzamelen bij de bus om te gaan dineren in de oude binnenstad van Swakopmund met de groep.

We eten bij Kücki's Pub. Reserveren is hier verplicht, want het zit hier bomvol.
We hebben na de bestelling meer dan een uur op het eten moeten wachten en zitten hierdoor pas om 20.45 / 21.00 uur te eten (veel te laat, maar het is niet anders).
Rychard had een knoflooksteak met gebakken aardappelen met ui en Bianca had een oryx steak met rösti. Ondanks het lange wachten smaakte het heerlijk.
Om 22.10 uur zijn we klaar met eten en gaan we terug naar het hotel waar we om 22.30 uur arriveren.

Terug op de kamer werken we alles bij en duiken daarna ons bedje in.

We zijn nu helemaal bij en als we morgen wifi hebben lezen jullie weer alles dag voor dag.
Komt er morgen geen reisverslag, dan zitten we helaas weer zonder wifi en moeten jullie helaas weer wachten tot we weer wel wifi hebben.

Welterusten voor nu en veel liefs van ons uit Swakopmund, Namibie.

• 29 September 2016 - 07:08

Pa En Ma:

als we dit zo lezen dan kan het niet anders dan dat jullie het reuze naar de zin hebben.geniet de volgende dagen met volle teugen want het is zo voorbij. gr.van ivo en noa

• 29 September 2016 - 08:56

Ma:

wat fijn zoveel te lezen
    en zo te genieten
    heerlik eten en nog veel genieten liefs ma

• 29 September 2016 - 09:48

Hans & Jeannette :

Zo'n rustdag is ook wel eens lekker kunnen jullie weer een beetje op adem komen. Het zijn erg leuke verslagen hoor dit is echt genieten.
    Groetjes Hans en Jeannette