Terug in Nederland - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Rychard en Bianca - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Rychard en Bianca - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Rychard en Bianca

13 Oktober 2016 | Nederland, Vlissingen

Donderdag 13 oktober 2016

We zijn weer thuis, maar dat weten jullie inmiddels allemaal al..

Dinsdagmorgen 11 oktober 2016 zijn we op SCHIPHOL aangekomen.
Het eerste wat opviel was de grijze lucht in Amsterdam....
Wel een groot verschil hoor met die strakblauwe luchten die we gewend waren....

En dan hebben we het nog niet over de temperaturen gehad.
Een verschil van maar liefst 28 graden gaat je niet in de koude kleren zitten, we moeten hier echt weer even aan wennen hoor. Het is hier gewoon bere koud!!

Inmiddels draait de wasmachine volop en gaan we langzaam aan weer terug naar "back to reality", oftewel terug naar het normale leven.

We hebben een prachtige vakantie gehad, veel gezien, veel gedaan, veel mee gemaakt. Kortom we hebben genoten en een super droom vakantie gehad. Oftewel het was een geweldige, magnifieke vakantie met alleen hoogtepunten zoals: Kaapstad met de Tafelberg, CapePoint, Kaap de Goede Hoop, Zeerobben, Rode woestijn, Dune 45, canyons in Sosusvlei, de Himba’s, de savanne, en al het wild.
Verder nog de nationaal parken, de Okovanga delta, de landen Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe, Victoria waterwallen en de mensen.
We weten 100% zeker dat we nog hoogtepunten zijn vergeten op te sommen maar het was gewoon teveel.

Wat deze reis ook te gek maakte is onze groep. Een heel diverse groep van begin 30 tot in de 70 jaar, een leuke groep, top.
Door onze chauffeur Brian zijn we overal veilig aangekomen en ook was hij een onderdeel van de groep. Dan hebben we Marius, onze reisbegeleider die veel verteld heeft buitenom de groep en zijn liefde over de landen, het wild, de vogels, etc. gedeeld heeft met ons.

Bedankt voor jullie lieve reacties en we hopen dat jullie van de reisverslagen hebben genoten en er toch ook een beetje bij zijn geweest zo op deze manier.

Veel liefs en groetjes Rychard en Bianca.

• 14 Oktober 2016 - 07:42

Miranda:

Welkom thuis Bianca en Rychard, wat fijn dat het allemaal zo top is verlopen! maar dat lazen we ook al in jullie reisverslagen. Het zal inderdaad weer wennen zijn in het koude Nederland. We zullen snel weer afspreken en zijn ook erg benieuwd naar de foto's. Liefs van ons X

• 14 Oktober 2016 - 09:51

Hans & Jeannette :

Hoi Rychard en Bianca zoals gezegd welkom in Nederland en ja trek je winterjas maar aan. Het waren mooie verslagen en wat hebben we ervan genoten.
    Er is één geluk jullie hebben er goede herinneringen aan overgehouden en natuurlijk de foto's.
    Groetjes Hans en Jeannette